:-//////////

Sinoć sam pravo ružno sanjala. Čitavo vrijeme me je proganjao nekakav čopor izgladnjelih mačketina sa ponašanjem pit bula, koje su očigledno u meni prepoznale visoko kaloričan komad hrane. Skoro da sam mogla osjetiti njihove kandže na ledjima kad sam se probudila ranim sabahom ispunjena tegobom. Imala sam onaj fuj osjećaj kad tačno očekujem da mi se nešto loše desi, neki peh, poput onog od prije par dana, kad mi se rajfešlus od čizme zaglavio tačno iznad skočnog zgloba, tako da je nisam mogla ni skinuti ni zakopčati do kraja, sve dok je kasno naveče udruženim snagama sa mamom nisam uspjela zguliti sa noge. Ipak, dan mi je bio baš fin. Otišla sam na jutarnju kafu, napravila super kolač u koji, između ostalog, ide 400g. čokolade (mljac, mljac),zovnula prijateljicu, koja mi je presjedila čitav dan (koliko zapravo i treba da bi se pretresli svi tračeevi:-)), svratila kod nane i uvalila joj se u krilo da me malo češki po leđima, vratila se kući i pravac u banju da se okupam pred spavanje. I dok sam sušila kosu i razmišljala kako sam sujevjerna budala i kako je zapravo jedini peh što sam se kupala kasno, pa ne mogu zvati konu da mi opegla čičkavo perje, stiže mi poruka sa nepoznatog broja, optužujućeg sadržaja. Sasvim sam sigurna da je neko pogriješio broj i da ta poruka nije namjenjena meni, ali ona tegoba od jutros ponovo me izgriza poput neke pantljičare, a ja ne prestajem da se igram čika Frojda , tako da «izgladnjele mačke» svakih 5 minuta dobijaju novo značenje. Uhhhhhhhhh, bez razloga se nasikirah.
Mići

16 komentara

Komentariši